Jag måste nog ha varit lite förvirrad...

... i morse när jag skulle ta fram mat ur frysen. Är hemma nu en snabbis och har ätit, trodde jag hade tagit ut pannbiff och en låda med potatisgratäng....men...det var ingen potatisgratäng, det var lax!? Tur att man har micro så jag snabbt kunde värma upp potatisen ändå, för pannbiff o lax hade nog inte varit så gott.

Nu ska jag iväg till en gammal arbetsplats och prata trafik...en skola jag jobbade på för typ 4 år sen....känns lite konstigt, men hoppas det går bra.

Puss


Kommentarer
Postat av: J

Äsch det är ju fint me lön iaf.. Brukade oxå knega på skola förr i tiden, slappt ju =)

Haha mjo jag såg det, kortet togs ju ungefär tolv på natten så jag har kommit fram till att det bara är trötthet.. Hade jag blitt förvånad när jag fota mig själv hade jag ju vart rätt sämst hehe.. =)

Postat av: Lotta

hoppas allt gick bra på KMS för det var väl där du var , inget man saknar precis jo kanske den gamla tiden Kram

2008-05-06 @ 17:28:20
Postat av: Lilla jag

Gick det bra då???

2008-05-07 @ 20:21:22
URL: http://irenev.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback