Man som sålde sin fru i rätten

Så står det i en rubrik på aftonbladets förstasida (på nätet alltså) Då undrar jag....vem köpte henne? Advokaten? Eller kanske Åklagaren? Här kan man snacka om syftningsfel..... Men, men egentligen så är det ju en allvarlig sak det handlar om. Om ni vill läsa artikeln så är den här.

Annars har dagen hittils flytit på lungt och bra. Solen tittar fram ibland...och ibland inte. Inga klantigheter så so far so good :)

Får se vad som händer efter jobbet idag....ingen aning än så länge. Ha det gott =)

Kram

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag är hemma imorgon igen, vad gör du på fredag? Jorå den ömmar lite men det går nog över. Puss puss

Postat av: J

Jag har faktiskt pluggat som satana.. Här hare spöregnat hela dan, den e ju sådär =/ pöss

2008-05-21 @ 16:31:00
URL: http://kreftans.blogg.se
Postat av: ingela

ja man undrar ju lite hur vissa journalister fick jobb på så stora tidningar. ;)

killen i norrköping som sålde sin förståndshandikappade flickvän som det stod om under vintern... är en kille som bodde i våra kvarter. hua! kommer inte kunna se på honom igen.

2008-05-21 @ 21:15:14
URL: http://ingy80.blogspot.com

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback