okej...

...idag var tanken att jag skulle hoppa ur sängen sprudlande med energi...men så är inte fallet. Undrar vad man ska göra för att bli morgonmänniska.....förutom att lägga sig tidigare då förstås, har ju så svårt för det.

Idag har jag klädproblem....hmmm...dvs det finns inget roligt i min garderob och jag känner inte för att ha på mig nåt av det jag har....känns som om jag bara har tråkiga kläder :( Ja, ja....jag vet dagens i-landsproblem, men ändå. Dessutom ser det ut just nu som om det kommer bli värsta kanonvädret, men på tv sa de typ att det skulle bli mulet. Hallå!? Hur ska dom ha det....måste ju veta när jag väljer kläder...

Idag efter jobbet ska jag träfa Malin för en fika. Mysigt, det var ett tag sen. Vi ska träffas på stan men om det är sol sen ska jag nog försöka lura med henne ner till hamnen :) Ska till morfar och D idag oxå. Morfar har ramlat :( Blir ju så orolig när han gör illa sig....hoppas han blir bra snart.

Nä...mot Sherwoodskogen :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Åhh jag har sånna problem ibland jag med...riktigt jobbigt blir det då, och särskillt när man inte vet hur vädret ska bli=(
kram

Postat av: J

Sovmorgon brukar hjälpa mot trötthet för min del ;)
Ner till hamnen för järnspikars säger jag ju! =P

Jamen då ere ju inga problem nej, du ska ju kunna formgiva vadsomhelst väl? =) Å rakat vart inte särskilt snyggt, men orka härja, man spar pengar på hårvax iaf... Ha en fin en hun!

2008-05-06 @ 09:20:30
URL: http://kreftans.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback