Vet inte riktigt...

...vart den här dagen tog vägen...fort gick det i alla fall. Har varit en massa fikor idag och en sväng på stan. Hittade tyvärr en massa fina kläder jag var tvungen o köpa...så nu är plånboken lite ledsen...men, men...som jag brukar säga, man kan alltid köpa sig lite lycka :)

Sandra med det lilla minnet som en guldfisk åkte hem till Gbg idag....tyvärr så missade hon bussen till Katrineholm med 20  min...hmprf...så snälla lilla jag skjutsade henne dit istället...hihihi...Sandra....vad ska man säga ;) Fast det var bara mysigt med en liten roadtrip. Tessan följde med oxå så jag slapp ju åka själv tillbaka :) Puss på dig Sandra det är sååååå skönt att veta att det inte bara e jag som e förvirrad!!!

Ikväll har jag bakat...igen...börjar nästan bli en vana. Tänkte jag skulle ha med mig lite gott till fikat när jag ska till NTF imorgon.

Ibland känns det lite tomt...men oftast inte, men idag gör det...

Puss

Kommentarer
Postat av: J

Japp nu kan du lägga tiden på nåt vettigt istället =) Läste just att jag får i mig lika mkt nikotin som ca 60 cigg om dan.. Kanske blir bra det här me slutandet haha.. Sov snyggt nu, hoppas det blir enklare att somna idag.. Puss

Postat av: Jennifer

Gumman du är en sådan glädje spridare vet du om det :) Stor kram

2008-05-29 @ 08:19:30

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback