Vilka mysiga lediga dagar :)

Har verkligen varit så underbart skönt att ha lite ledigt. Igår var jag en sväng på stan och sen på eftermiddagen fixade jag lite mat och så kom Katta och Therese hit och åt. Det var så skönt väder så vi satt ute...myyyyysigt :) Sen tog vi några öl här hemma, Martin kom oxå förbi. Sen splittrades vi för att gå till olika ställen...några ville till Rockbaren och några ville till Fika och nån ville möta upp några andra. Jag hamnade i alla fall på Fika för en trevlig kväll med Blondi, Jenny och Anna. Helt lagom och bra, kände inte för något superfestande så kvällen på fika blev perfekt.

Nu har jag precis kommit hem från en kvällsfika hos Cecci och Timo, alltid lika roligt o träffa dem. Nu väntar soffan på mig och så blir det lite tv-tittande innan det är dags o sova.....kommer nog sova riktigt gott ikväll :)

Puss

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback