Jag har inget duschdraperi :(

I veckan köpte jag ett fint duschdraperi, vitt med vita medaljonger. Igår skulle jag sätta upp det så jag tog ner det gamla och knölade ner i sopen. Hängde upp det nya och upptäckte att det va 2 dm för kort?!?!?!? Jag kunde ju inte hänga upp det gamla igen eftersom jag knölat ner det i diverse skit....så nu har jag inget :( Tur jag ska till Ikea på söndag, hoppas jag hittar ett nytt då.

Nä nu måste jag sätta fart. Ska snart åka till Micke. Idag blir det Lek och Buslandet med Micke och hans son A. Undrar vem som kommer tycka att det är roligast vi eller A? Risken finn att det är Micke o jag... Efter Lek o Bus så blir det filmmaraton ikväll. Ska bli såååå mysigt.

På söndag är det Ikea med brudsen. Måste försöka att inte plocka på mig för mycket när jag är där. Det är inget direkt jag ska köpa. Kommer väl komma hem med ljus och servetter som vanligt....och förhoppningsvis ett duschdrapperi förstås :)

Förresten Irene...jag tror du har inspirerat mig :) Har varit på gång att måla i veckan men upptäckte att mina färger va slut så det ska jag se till att jag har hemma snart så jag kan kladda snart :)

Cecilia.....äntligen hörde jag av dig igen, jag trodde du va borta när alla dina blogggar va borta. Blev riktigt orolig juh...

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Inspiration är bra! Se nu till att börja kladda, du vet vad jag väntar på ;)


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback