Nöjd...

...men inte klar än. Det börjar faktiskt synas att man rensar här i lägenheten. Tyvärr är jag fortfarande inte klar, men det är bara för att jag gör det ordentligt den här gången....orkar inte ha allt stök omkring mig längre.

Syss va här idag oxå, jag fixade lite lunch mellan rensningarna i skåpen :) När Lovisa slutade skolan så kom hon hit oxå...och då blev det scones och kaffe (fast Lovisa fick förstås inte kaffe för henne blev det banansmoothie till sconesen). Syss hjälpte mig oxå att få iväg den gamla, trasiga tv´n till tippen. Hon följde med mig dit eftersom jag inte orkade lyfta den själv. Slängde en hel del annat oxå. En grinig sopgubbe gnällde på mig oxå...vad irriterad jag blir när folk skäller utan att ta reda på fakta först. När vi slängde några påsar i deponi så landade det på saker som gjorde att det skramla. När jag jag gick mot bilen så kom gubbfan och sa....Där får du inte hålla på att slänga kastruller...eehh näe sa jag, det gjorde jag ju inte...Ja men jag hörde ju hur det skramla (sopgubbfan sa det alltså)... Och så ficka jag förklara för honom att det va grejerna som redan låg i kcontainern som lät. Han muttrade lite tyst och oövertygat fram ett jaha. Jag hoppade in i bilen....och han, ja han var ju självklart tvungen att gå och titta i containern för han kunde ju liksom inte bara ha litat på va jag sa...hmprf

Imorgon blir det till att fira Sandra som har fyllt år. Det ska bli såååå skoj. Hon har planerat något hemligt som vi ska göra kl 14 och sen på kvällen blir det mat hos Mia. Naaaajjjs :) På grund av den roliga dagen jag kommer ha imorgon så blir det nog varken bloggning eller rensning i morrn:)

Pöss

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback