Nu är det väl kanske dags...

...att skriva igen.

Har ju varit borta från bloggen ett tag. Den största anledningen till det va att jag va i Hallsberg i ganska många dagar och hade inget internet eftersom Micke lämnat in sin dator på lagning. Däremot försökte jag smsblogga några gånger, men det fungerade ju inte riktigt som jag ville :( Hade i alla fall många mysiga, lugna sköna dagar.

Igår hade jag en låååång fika me Irene...mys, mys. Efter det var det en tripp till D som gällde. Va även förbi mamma o pappa en sväng.

Hösten är verkligen inte min årstid...så därför är partypinglan Carro lite i ide för tillfället och nu är det lugna Carro som mest syns :)

Förresten är den någon som är bra på att tyda drömmar? Vad kan det betyda att man drömmer att man rakar av sig ögonbrynen?!?!?

Puss

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Skum dröm. Vet inte vad den kan betyda, vad tror du?

Postat av: ingela

Förändring! Tror jag. ;) Något med att våga.

2008-11-12 @ 21:13:53
URL: http://ingy80.blogspot.com
Postat av: Cecilia

betyder att du kommer att ligga bakom den nya modeflugan.

2008-11-13 @ 00:12:37

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback