Om en timme o en kvart...

...e det fredag!!! F***ing finally...

Har trott att det är fredag hela dagen idag så hjärnan tog helg redan i morse, vilket har resulterat i allt för konstiga och invecklade samtal på jobbet, vilket i sin tur har resulterat i att ingen information har mottagits korrekt av den man pratar med....rörigt ja... Har vi skrattat ?....ja

Efter jobbet var det dags att fika me la familia, ja några av dem iaf. Mamma, pappa och D. Vi va på Huldas.... och i mina spasmiska försök att få tag i ett kaffekopp tappade jag självklart en i golvet....o den gick i några få hundra bitar :(  Oups....Jag e i alla fall glad att det inte blev som på George för nån månad sen när jag hällde ut ca 2 liter vatten över bordet me bestick o grejer....

Har idag även blivit kallad Superwoman av min bloggvän
Cecilia  Hehehe jag tackar ödmjukast, men men kan inte låta bli att småle när jag tänker på....vad du skulle tänka om du såg mig sittandes framför datorn eller tv´n varje kväll trött och sliten och inte särskilt rolig heller....hehe....kanske inte superwoman då inte....men jag tänker ändå låtsas att jag e det för då känner jag mig så mycket gladare, bättre och piggare :) Så än en gång TACK!!!

I morgon blir det Hallsberg igen...ska föröka va bra på bloggandet ändå....men man vet aldrig.

Hoppas ni får en helt sjuuuuuukt underbar helg :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Ha så mysigt i helgen!

Postat av: Kitty

Trevlig helg!

2008-10-10 @ 01:52:29
Postat av: fanny

Ha en trevlig helg! =)

2008-10-10 @ 06:28:06
URL: http://float.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ha en skön helg.. själv ska vi ha Öppet Hus på Borgis på lördag så så blev det med den helgen ,känns som jag verkligen skulle behöva en lång helgledighet Kram

2008-10-10 @ 08:24:48
Postat av: Cecilia

För mig kommer du alltid att vara superwoman!

2008-10-10 @ 09:17:59
URL: http://detharsysslarjagmed.blogg.se/
Postat av: ingela

kul! :)



ja det vore kul att träffa alla igen. men har inte heller någon ork att fixa ihop något. ingen koll på nyköping heller.mailen försvann lite fort tyckte jag. missade att spara en massa. men, men.

anyway, nån gång måste vi få ihop nåt!



ha det bäst!

kramar!

2008-10-11 @ 19:11:45
URL: http://ingy80.blogspot.com
Postat av: fanny

Hoppas helgen varit bra. =)

2008-10-12 @ 12:37:29
URL: http://float.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback