Det här var inte en bra början...

på dagen :(  Har sovit skitdåligt. Sovit, vaknat, kallt, sovit, vaknat varmt, sovit, vaknat, törstig.... Sen hade Katten sönder en lampa...hmprf... Upp och duscha och upptäcker att jag glömt att handla....schampot e slut!!!! Grrr...känner hur måndagshatandet tar fart men tänker att det ordnar sig säkert när jag fått i mig frukost...trodde jag ja!!!! Jag hade ju glömt att handla, dvs inget pålägg, ingen blåbärssylt eller nåt till gröten. Dessutom var jag så uppjagad igår när jag kome hem så jag glömde att koka potatis till matlådan :( Ingen frukt har jag hemma heller. Fy satan va det här inte kommer bli en bra dag!!!!

Japp men det e bara o bita ihop...nu måste jag stressa iväg till Statoil och både köpa frukost, lunch och frukt.....najs :(

Efterjobbet ska jag i alla fall träffa Sandra, det e bra :) Blir väl fika som valigt. Om nån vill följa me så hör av er, det blir nog ca 16,30.

Puss


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tänkte bara säga att jag länkar till din blogg, om du vill att jag skall ta bort den så hör av dig/ elly


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback