Härliga måndag...

...jag hoppas ni läser mellan raderna i rubriken ( eller eehhh mellan raden!?!? under raden?!?! äh skit samma) och känner ironin och sarkasmen flöda. Dessa dagar i veckan borde jag egentligen låta bli att skriva....är ju bara kopiera ett inlägg från nån annan måndag liksom...

Sov dåligt igen...frysa, svettas....o så lite hosta. Kom knappt upp ur sängen, trött. När jag väl kom upp blev det stress. Han inte duscha bara nästan ut genom dörren direkt. Tung dag på jobbet med ett huvud som bara vägrade fungera. Glömde nycklarna till jobbet hemma.... Efter 8 timmars arbete och nästan lika många koppar kaffe var jag hemma igen. Nu jäklar är det förkylningsbotartime. Gjorde en stark vitlökssoppa hehehe....die förkylning, die.... (för er som inte hänger med i mina skruvade svängar och förstog att jag skrev på engelska översätter jag nu....dö förkylning dö)

Sova har jag hört att man ska göra när man e sjuk oxå så efter soppan blev det massa timmar sova, men inte fasiken känner jag mig piggare för det.

Jag hatar verkligen den här varannandagsförkylningen!!!! Vissa dagar känner man sig helt bra, så går det 2-3 dagar och så är man helt sänkt igen!!! Det som jag är mest besviken över är att jag inte kunde hälsa på D idag... Jag var inte där på hela förra veckan heller eftersom jag va förkyld. Igår ringde jag till henne och sa att jag skulle komma idag eftersom jag trodde jag var frisk igen. Så klart blev hon jätteglad....och så fick man höra av sig idag o göra henne besviken eftersom man inte kunde komma....och vi som skulle ha myskväll me te och äggmacka....

Oj vad jag låter som en riktig liten bitterfi.....nej förlåt nu sa jag nästan fel....bitterflicka menar jag juh... Men ni ska veta att egentligen så är jag inte bitter alls (förutom när det gäller ovanstående då förståss....men det e ju bara lite) Livet leker... mår riktigt bra. Massa mysiga vänner, familj och världens bästa M... fattar inte att man kan ha sån tur som jag :)

M kom i fredags och vi har haft en riktigt mysig helg. Fredagen spenderades hos Syss och F där vi var en stund innan där det bar iväg till Tellus...efter några mintu blev kvällen ganska livad....en eller två shots mindre hade inte skadat, men, men...

Lördagen var mestadels slapp tills vi skulle till M´s föräldrar där vi åt och drack en massa gott och satt och prata och spelade kort fram till småtimmarna.

Söndag innehöll tjejmys hos Beckis med Beckis, Astrid, Nova-Li och Irene. Astrid var så himla rolig hon sprang runt och var hur glad som helst. Ett riktigt charmtroll är vad hon är...och Nova-Li hon växer så himla fort och är mer och mer vaken...så himla söta små söta :)

Oj...kom på att jag glömt potatisen på spisen som jag kokade till matlådan. Men jag menar ska det vara måndag så ska det.....förresten bestämde jag mig att eftersom det bara är 2 timmar kvar på denna måndag så ska jag inte se potatisolyckan så negativ.......en sönderkokt potatis är ju faktiskt fortfarande potatis.....  :)

Puh så lång det blev....det orkar ni nog inte läsa....

Puss

Kommentarer
Postat av: Mli

Haha, ja fy farao...Jag har sett många konstiga program från tex outsiders, men det där tror jag tog priset! Hoppas du mördade förkylningen ordentligt med ditt hopkok! :D

Postat av: Cecilia

Det låter inte bra, hoppas du blir bättre snarast. Bitter och sarkasm inlägg uppskattas alltid!

2008-09-30 @ 10:39:41
URL: http://detharsysslarjagmed.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback