Koma...

...är ett ord som beskriver de senaste dagarna rätt bra. Trött och tråkig, det e jag det...

En utflykt till femörefortet med jobbet igår resulterade i en miljard myggbet som till min förargelse störde mig hela natten. Skit o pannkaka!!!! Jag vaknade hela tiden av att det kliade nåt så in i h...vete :( Annars var det skoj och intressant.

I dag var det dags för date med Malin :) Som vanligt e det så himla kul o ses....,hon kommer alltid vara min familj...fast hon inte e det. Vi satt o prata och åt på Fika. Riktigt gott!!!

Nu e det dags för sängen hoppas på att jag ska va roligare i helgen och om jag eller kanske mest om ni har tur så kanske det blir lite roligare inlägg att läsa.....för jag menar vem är egentligen intresserad av att jag e trött.....varit på femöre....o ätit på Fika....eeehehehe

Puss

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback