Lill-lördag...

...var det visst idag. Det firades med go mat på fika me Sven, Lina o Emil. Hade inte träffat dempå sjuuuuukt länge så det va riktigt najs. Vi åt på Fika. Proppade i oss deras goda hamburgare och det är väl inte helt fel....förutom när man slutar äta och upptäcker hur äckligt mätt man e....

Efter jobbet var jag en sväng hos D. Hon ska ha några gamla vänner över på fika imorgon så jag passsade på att lämna lite hembakta kokostoppar där idag. Hon blev så glad :) Synd bara att man oftast inte har tid att vara där ännu längre. Känns alltid som om man är på väg någonstans eller har något man måste hinna med att göra....tråkigt juh.

Nu börjar farten höjas rätt bra på jobbet, blir lite rörigt ibland men det e fan bara skoj. Vi sitter och skrattar åt allas förvirrade utbrott och samtal med sig själva....och andra med för den delen...hehehe Synd att det bara är en månad kvar nu, trivs riktigt bra...börjar känna mig lite smått stressad....vill inte gå arbetslös igen :(

Nä nu ska jag sova...men jag saknar ett go natt från M...stackarn han jobbar skift och har förmiddagsvecka så han somnade nog som en stock tidigt ikväll. Skönt för honom, men trist för mig...

Pussilusk

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback