stastitiken rasar...

...här på bloggen o inte e väl det konstigt. Tråkigare bloggmänniska än jag kan man leta efter för tillfället. Har inte så mycket att skriva om förutom mina matlåder jag kämpar med varje dag. Det är bättre när man är arg och bitter och pigg och har en massa energi över till att gälla på saker.

Försov mig i morse...vaknade med mobilen i handen och hade antagligen kvävt alla försök som den gjort för att väcka mig. Äh på 20 min var jag på jobbet...i tid :) Vad jag hade på mig vet jag inte riktigt men jag tror inte det var något stötande och uppséendeväckande, det var i alla fall ingen som sa något. Fast o andra sidan har jag ju inte arbetat där allt för länge så det kanske inte var någon som vågade...

Efter jobbet var det dags för tandläkaren igen för att flourlacka tanden som den förra dentisten f***ade upp. Och det gick ju riktigt bra tills jag var på väg ut och kände att en sån där liten banansmakande, gul, liten, gummiaktig flourgrej hade bestämt sig för att sätta sig i halsen och irritera min kräkreflex hela vägen hem...väl hemma när ingen kunde se och höra mig kunde jag få bort den till slut....

Ja du Lotta hihi visst e jag kär, men jag kan nog inte skylla på det ändå....är nog tyvärr skrivkramp och tråkigt liv i veckorna som resulterar i ett allt för dåligt bloggande.

Puss

Kommentarer
Postat av: lotta

Ska väl inte klaga har ju inte själv någon blogg blir inte bara av o Bo är inte så uppdatarerad längre heller periodare :) Puss

2008-09-17 @ 20:14:28
Postat av: Elly

Jag har typ inga läsare, vilket är ganska förståeligt. Jag är dock en trogen läsare, även om jag inte alltid kommenterar.


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback