Helt sjukt...

....att det fortfarande finns folk som går in och läser min blogg trots att jag inte skrivit något på månader, men statistiken säger faktiskt att det är några få tappra som hänger kvar. Tack det gläder mig ....för nu tänkte jag faktiskt göra ett nytt försök.
Solen skiner =) Det betyder att jag kommer bli piggare och orka mer och det leder i sin tur att jag faktiskt kanske kommer orka blogga igen....sweeeeeet!!!

Ikväll kommer det hit lite folk och det ska bli så sjukt skoj. Det blir lite god mat o så blir det nog lite öl eller vin oxå...eller vadå nog...det blir det.

Det e fan gött o va tillbax...ses snart. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som jag har längtat!

2009-04-10 @ 19:54:34
Postat av: Syrran

ÄNTLIGEN!

2009-04-10 @ 23:10:58

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback