Inte sol idag, men glad det e jag ändå =)

Härliga lediga dagar!!! Som jag har längtat efter det här.

I fredags hade vi lite kompisar här. Vi hade bjudit in dem till kl 18....o jag va hemma och alla kom....för utom Micke....hmprf.. Han va på bilmässa i Jönköping men skulle hinna hem i tid...kunde man ju ha trott i alla fall, men icke. 3 timmar senare (kl21) dök han upp. Visserligen inte hans fel eftersom det tydligen fanns fler viljor i bilen han åkte...men ändå lite synd. Fast vi hade jättemysigt allihopa ändå.

Igår var det en massa fix. Handlade, var iväg och köpte större grill, hälsade på Beckis och Darre på verkstan och efter det åkte vi ut till Okle för att fira Raquel (som egentligen fyller idag) Kom även på att jag och Raquel i år har varit kompisar i 25 år?!?!?!?!? Hur sjukt är inte det, är ju typ aplänge juh. Fast det är jag gglad över =) Vi träffades för första gången på lekis för 25 år sedan. Mia blev smått förnärmad att jag inte uppmärksammat vår 20 års dag, men då ska jag säga gumman att det är faktiskt 21 år i år och det e klart det e värt o fira oxå =)

Igår kväll kom la familia. Syss + man o barn, mamma, pappa och D. Vi grillade och fick se värsta dansshowen som Bella och Lovisa visade. De hade lärt sig av dansarna på hotellet när de var iväg till Cap Verde....och jag kan säga att nog hade de fått lära sig att röra på sig, det var inte stilla en sekund och skaka och skutta och vicka och allt möjligt....de är så duktiga de två söta.

Planerna idag är att snart sticka till stan en sväng, och sen är det kalas ute hos Astrid för lilla gumman har ju faktiskt fyllt år....och det har faktiskt mamma Beckis oxå gjort!!! A kommer hit om några timmar och ska stanna till onsdag :) Så nu blir det till att gömma påskägg.

Got to go. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du e tillbaka :)

2009-04-12 @ 11:37:26

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback