mosig

Trött och mosig känner jag mig. Har haft ont i huvet hur länge som helst (spänningshuvudvärk) och har försökt att hitta en massör idag....men det gick inte så bra :( Ringde som en tok till 2 olika men fick inget svar. Sen på kvällen ringde den en aoch sa att hon bara jobbar som massör varannan vecka så nästa vecka kunde hon boka tid...men jag behöver ju nu, nu, NU!!!! Satt däremot 15 minuter i massagestolen på jobbet, det va skönt men blir ju inte så djupgående....men man får vara glad för det lilla :)

I helgen blev det inte mycket fixat pga det jäkla huvudet...men en cykel blev köpt till A så han kan cykla när han är hos oss :) Sen försökte jag att renovera lägenhet men efter 3 timmars slit utan resultat satte jag mig bara mitt på golvet o grina...tålamod e inte min starkaste sida för tillfället... men idag blev det en ljusning på renoveringsfronten och jag tror det löser sig snart :) Den där lägenheten tar verkligen knäcken på mig....vill bara sälja den nu, orkar ju liksom inte mer. Skulle vara skönt om man bara kunde få vila upp sig en helg och ladda batterierna lite och hinna njuta av att jag faktiskt trivs så himla bra där jag bor du :)

Puss

Kommentarer
Postat av: simone

usch hoppas huvudvärken försvinner snart. Tänkte på lägenheten, är de den vi konsum eller? kram


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback