Om en halvtimme...

...kommer Cecci och fikar :) Läääääängtar, har inte träffats på flera månader juh. Tror det va i januari...oj, oj, oj vad jag har legat i dvala länge.

När jag kom hem hade Micke fixat mat åt mig=) Efter maten satte vi oss ute på baksidan en stund i solen. Såååå skönt. Jag är verkligen beroende av ljus, värme och sommar. Det blir så tydligt så här på vårkanten när jag vaknar upp igen. Men det är väl mina portugisiska gener som behöver solen ;) Appropå Portugal...saknar Madeira, vill verkligen åka dit snart. Har inte varit där på flera år och jag vill så gärna ta dit Micke så han får se hur det är där...men det blir nog inte i år tyvärr, men den som väntar på nåt gott väntar ju aldrig för länge sägs det juh....fast jag vete fan...

Micke börjar jobba på måndag...riktigt kul :) Det enda som e synd e att jag inte kommer ha någon hemmaman som fixar och donar med allt ;) hihi fast det får jag väl kanske stå ut med. Riktigt glad för hans skull!!!

Nu ska jag fixa med fikat...puss puss

Kommentarer
Postat av: Thiff

Åh, vad kul att du har kommit i gång igen med bloggandet!! =) Ja, inge roligt alls, men mamma häst mår i alla fall bra!

Postat av: simone

hej, ja, måste verkligen se hur du har det. Jag jobbar mycket kvällar, men någon dag borde det ju går att styra upp=) allt bra annars? kram

2009-04-16 @ 10:16:14
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback