Tröttelitrött...

...e vad jag e nu.  Har inte gjort så mycket idag faktiskt förutom att jobba. Eller jo det e klart....har köpt en spis oxå. Låter väl skitkul, eller hur. Viktigare information än det kan man nog leta efter. Håller ju på att försöka få till gamla lägenheten för försäljningoch allt bara drar ut på tiden för att man har en massa andra måsten hela tiden, men idag blev det i alla fall en spis köpt så de nya ägarna slipper få rattarna (eller va fan heter det?!?!?) i handen när de ska sätta på spisen....men kanske framför allt.....så slipper jag nu städa den gamla ugnfan =) Syss har dessutom lovat att hjälpa mig att tapetsera renoveringstapeten i hallen på lördag. Sweet!!! Det uppskattar jag massor!!! Hoppas det blir bättre än när vi tapetserade sist....då hon var höggravid och jag inte hade en aning om vad vi egentligen höll på med :) Bara tapeten kommer upp så kan jag måla sen så det blir klart.

Blir lite irriterad på att jag inte får till mms-bloggningen...hmprf...spott och fräs. Har hittat det nya numret och allt, men funkar ju inte ändå :( grrrrr....hjälp

Idag fick A en kompis här. Grannen kom förbi och spela tennis på baksidan...eller tennis e det väl inte egentligen.....det är en boll som sitter i ett snöre....som sitter på en pinne....som sitter i marken..... Sen var de här hemma och spela lite mariocart :) A tyckte det va riktigt skoj.

Hade hoppats på att jag hade gjort något lite roligt idag så jag hade nåt kul att berätta, men nääää inte de inte. Bäst jag sover nu så kanske jag orkar med nåt kul imorrn :)

Puss

Kommentarer
Postat av: simone

kul att du är tillbaka tjejen=) Länge sen jag hörde ifrån dig=) Ska vi ses snart? ta en fika kanske? måste ju får se hur ni har det också kRAM


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback