Åh vilken grymt bra kväll :)

Sandras fest igår var riktigt skoj. Roliga människor gott att dricka och en massa musik och snack....kvällen bara rann iväg :) När det var dags att gå mot Tellus började jag starkt ångra att jag tagit skor med typ 12 cm klack.....aj aj aj. Nog för att de hade funkat att ha på sig i typ 6 timmar, men jag kan lugnt påstå att det icke var några ultimata promenadskor så Carro fick ta av sig skorna och gå på den äckliga marken en festdag som denna....men nöden har ingen lag :) Tellus hade fått spärra av utomhus så man va utomhus heeeeela kvällen. Nice som bara den :) Sötgoa Jennifer bytte sedan skor med mig. Gött och lippa gå barfota....undrar om hon har ont i fötterna idag efter mina skor? Kvällen avslutades strax innan 2 eftersom jag ville slippa att vänta på taxi när alla andra oxå skulle hem. Man får ju liksom planera lite ;) Pizza köptes med hem och det va riktigt gott...även om den kallnat något under resans gång...hihi Älskling blev oxå glad för pizzan jag hade med hem till honom till och med så mycket så jag fick en sköööööön och behövlig ryggmassage innan jag somnade :)

Idag är jag pigg och rastlös. Micke sa igår att han ville träna idag.....och jag e pigg och på, men vad gör han då?!?!?!? Han ligger ju fortfarande och snarkar och är i stort sett omöjlig att få upp....hmprf. Kanske helt enkelt får lägga mig på baksidan och bättra på brännan istället. Börjar jobba imorgon igen. Ska bli kul. Älskar verkligen det jobbet....det tråkiga är ju förstås att man måste gå upp tidigt igen...hihi....och som vanligt tycker man att de lediga dagarna har gått alldeles för fort, men what the f.... Jag är i alla fall riktigt pepp på imorgon :)

Nä dags att försöka ruska liv i M igen...

Puss

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Kul var det :)


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback