Middagsdate :)

Efter jobbet idag åkte jag ner på stan för att träffa Malin för en middagsdate. Det blev grekiskt mums!!! Hon fyllde år förra veckan så hon fick ett halsband av mig som hon blev riktigt glad för :) Som vanligt springer tiden iväg när vi ses. Det blir ju inte allt för ofta så när vi väl ses så har vi massor att prata om. 3 timmar kändes som typ 10 minuter.

Sprang även på Simone på stan...och Elin....och Lasse och Anna. Imorgon ska jag och Micke till Lasse och anna på kvällsfika :) Ska bli riktigt skoj. De flyttade till ny lägenhet för länge sen men jag har inte varit där ännu....riktigt dåligt av mig faktiskt.

Nä nu ska jag nog sätta mig i soffan och dricka lite te, har kännt mig lite hängig idag igen :(

Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: fanny

Trist att dom inte funka för dig. Men man ska inte äta rosenrot mer än ett tag för annars kan man bli imun. Kan ha varit så broende på hur länge du åt. Hoppas verkligen att dom funkar för mig, sååå sjukt trött jämt! =(

Postat av: ellinor

låter bra :P

2009-08-26 @ 06:24:17
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Näää inte bli sjuk igen!

2009-08-26 @ 23:57:04
URL: http://irenev.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback