Pang...

...sa det bara! ...och så hade man helt plötsligt varit med om en liten krock. Skit oxå! Tur att resten av min dag va så bra :-) Hade en riktigt bra dag på jobbet. Älskar när det är fullt upp :-) Börjar känna mig riktigt hemma på skolfoto. Vill typ va där för alltid. Men tillbaka till bilen. Jag började backa ut och helt plötsligt ser jag att bilen på parkeringen bakom mig har börjat backa ut efter mig :-( grrr! Tyvärr reagerade både han o jag för sent ändå ville han att jag skulle ta på mig skulden och betala. Men va fasiken det var väl bådas fel om nåt?! Dessutom så skulle väl han kanske inte börjat backa när jag redan gjorde det. Eller?! Nä jag stod faktiskt på mig...så nu får försäkringsbolaget bestämma. Undrar hur det kommer gå? Skit sak samma, shit happens. Ingen blev i alla fall skadad det e ju huvudsaken. Puss o go natt!

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Jäkla gubbe juh!

Postat av: Thiff

Oj, inge vidare kul med krocken... Backning-backning är mitt värsta... Skulle tippa på att det blir ett delat vållande... Skönt att dagen var bra för övrigt! =)

2009-08-11 @ 23:09:17
URL: http://thiffy.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback