Börjar faktiskt bli lite trött...

...skönt för jag har haft lite svårt att sova den senaste veckan. Lägger mig i sängen men sen har jag blivit pigg och legat och stirrat i några timmar. Verkligen skitjobbigt när man är inne i en svårt att sova period och inte kommer man upp tidigt heller när man somnar sent.....segt...

Lördagens julfest med Mickes jobb var också superkul. God mat och trevliga människor :) Så det var bara en massa skoj denna helg. Igår firade vi ju D också som faktiskt fyller 100 år idag. Det va riktigt mysigt. Vi firde igår eftersom det blev lättare att samla ihop alla en söndag istället för en måndag. Världens bästa D!!!! Jag ska till henne i veckan också och fika lite :) Mys!!!

Idag har jag försökt fixa lite här hemma. Gick inte allt för bra eftersom jag vaknade så sent och har varit seg hela dagen, men jag gjorde i alla fall 123 köttbullar...hihi det e inte så illa och så gjorde jag lite jugodis. Så det går i alla fall sakta men säkert framåt med julstämningen :)

Nähä dags att försöka sova. Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Kitty

oj oj det var många köttbullar!



Allt bra?

2009-12-15 @ 02:43:57
Postat av: Kitty

Japp natt i går och i dag

Postat av: simone

Riktig många köttbulla=)=) Duktig du är=).

2009-12-16 @ 08:03:19
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Lilla Jag

Fullspäckad helg :)

2009-12-16 @ 14:10:40
URL: http://irenev.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback