Lite trött idag, men det var det v

16311831ca45aa2517386ab9720a7964.png

Lite trött idag, men det var det värt :-) Lite ont i skrattmusklerna och i linedancemusklerna. Vi fick nämligen dansa linedance igår...hihi. Riktigt bra fest igår med god mat, live musik och glada jobbarkompisar :-) Nu har jag varit vaken i 1,5 timme så blev inte så många timmars sömn i natt, men det gör inget :-) Nu har Arvid och jag ätit frukost och vi fick faktiskt en lussebulle till efterrätt för det får man faktiskt när det snart är jul. Ikväll är det julbord med Mickes jobb så det e bara att ladda om så man orkar en festkväll till. Arvid ska sova hos farfar och farmor och han längtar efter det. Det var det första han började prata om i morse :-) Nu fick jag en bamsekram. Mys!


Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback