Vadå rastlös?! Har haft en rikt

0-5dadbc3791612c1c9cd59469abde2b2f.png

Vadå rastlös?!

Har haft en riktigt bra helg som vanligt trots att jag varit/är genomförkyld. Fredagen innehöll tjejmys, god mat och idol. Lördagen blev en friskna till och ligga på soffan och titta på film dag :-) igår var det fika på stan med Sandra, Elin, Irene, Anton, Raquel och Mattis. Vi spontanbestämde oss för att gå på Hockey. Tyvärr skitdålig match. Efter det så åkte jag och Irene och åt på nya stekhuset...hm inte så bra som vi hoppats. Kvällen avslutades med nybakt lussebulle hos Elin. Idag började jag dan med att gå upp alldeles för tidigt eftersom jag inte kunde sova. Har sen dess tvättat, diskat, plockat, bakat safransmuffins och nu ska jag äta lite lunch. I eftermiddag blir det shopping med Bella och Lovisa :-) Mys!


Kommentarer
Postat av: Lilla Jag

Hoppas det var mysigt på stan :)

Postat av: Kitty

Mys!

2009-12-08 @ 09:15:38
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: simone

Låer som en riktig bra helg=) Snart jul du=)=)

2009-12-08 @ 09:26:02
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback