Det är så sjuuuukt...

...mycket just nu så jag ber om ursäkt om mina inlägg i bloggen och mina kommentarer i era bloggar är få. Har så mycket i skallen så jag är helt slut hela tiden. Hehehe det är faktiskt sant när jag säger att jag verkligen behöver semestern just nu fast jag bara har jobbat 2 veckor... Det tar på krafterna att koncentrera sig på nytt jobb samtidigt som man packar ner lägenheten i lådor och fixar el o en massa annat till huset samtidigt som man dessutom tvättar och packar för en 2 veckors lång resa. Nu klagar jag absolut inte på mitt liv för jag har det äckligt bra....jag säger bara att det tar på krafterna att fixa allt...

Kickoffen va riktigt skoj. Bowling, lekar, god mat, trevliga människor och live band =)

Jag har nyss tagit upp tvätten....som inte va torr :( Ska bli sååå skönt med egen tvättstuga. Just nu väntar jag på att disken ska bli klar....vill bara stupa i säng just nu. Känner mig lite dålig just nu för jag har inte tränat på en vecka...synd när jag hade kommit igång så bra, men jag har verkligen inte orken nu när allt annat är på gång, får nog vänta tills efter Dominikanska.

Nä nu snutteluttisar ska jag snart sova. Tack för alla goa kommentarer om mitt alterego Indian-Carro =)

Pöss

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback