Hej alla :)

Önskar att jag orkade skriva ett långt inlägg om allt roligt som händer runt omkring mig just nu men jag är helt slut...ett tecken på det kan vara när jag va inne hos chefen idag för att påminna honom om att jag måste gå tidigare imorgon för vi ska vaccinera oss inför resan. (Till saken hör att jag sitter och säljer kontorsvaror hela dagarna och bla laminat plast) Jag gick in till chefen och sa...du det är imorgon jag skulle gå tidigare eftersom jag ska iväg och laminera mig...say what?!?!? Ja han fick sig ett gott skratt och jag med...kan se framför mig hur det skulle se ut...

Nä trött nu...upp och simma imorgon igen....hoppas bara inte halsontet är värre kan ju liksom inte bli sjuk nu juh...har bara inte tiiiiiiiiiid!!!

Puss

Kommentarer
Postat av: fanny

hehe!! =) Det tycket jag va kul. =)

Postat av: Cecilia

Lol, vart skall du resa?

2009-01-14 @ 10:21:38
URL: http://everyday.blogg.se/
Postat av: simone

Grattis tjejen, du vet vad jag mena!!! hihih kul för dig kram

kommer du nästa lördag?kram

2009-01-15 @ 11:33:01
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback