Jag såg världens största...

...silverfisk idag. Den va sjuuuuukt lång, tjock och äcklig. Den kröp på jobbet, jag lovar den va nog 4 cm lång o då skojar jag inte.

Dagen flöt på som väntat utan några större konstigheter. Vaknade tidigt, trött som få...vilket bevisades av att jag ställde mitt goda varma te i kylen...efter en stunds letande efter tekoppen var dock inte teet så varmt längre. (Försökte mms-blogga en bild på detta imorse,men det verkar inte som om det lyckades)

När jag väl vaknat till var det dags att frysa fingrarna av sig pga bilfönsterskrapning, men sen så bar det iväg till sunlight...och jag e så stolt över mig själv för jag simmade verkligen innan jobbet idag. Jag måste nog säga att fy fan vad jag e bra :) Jag hann till och med handla en sväng på statoil innan jobbet...det blev en god Loka för att fylla på vätskeförrådet igen. Carro the tidsoptimist var alltså nästan en hel kvart för tidig till jobbet och då hade jag inte ens stressat?!?!!?

Nu sitter jag här med ett glas nyponsoppa och ska snart hoppa i säng...är uppe lite "sent" idag eftersom det blir "sovmorgon" imorrn....ska ju inte upp förrän 6.30 juh...

Kommentarer
Postat av: Thiff

Heeej!! Ja, alla andra har ju en blogg =) skratt Vad kul att läsa lite om dina dagar med! Ha de bra, hoppas vi ses snart igen =)

Postat av: simone

fy fan så duktig du är tjejen. Vart var de du hade fått jobb? kram

2009-01-09 @ 00:44:59
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Bra jobbat!

2009-01-09 @ 00:58:54
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: fanny

haha de där med koppen tyckte jag va roligt hehe! =)

2009-01-09 @ 06:17:28
URL: http://float.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Det är så roligt när du skriver gumman, då har jag något att "rymma" till under skrivandet. Hopaps vi ses snart. puss

2009-01-09 @ 10:22:17
URL: http://liljansvilja.blogg.se/
Postat av: Lotta

Simma på morgonen tacka fan att teet hamnar i kylen ... bra jobbat gumman puss

2009-01-09 @ 18:31:11

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback