Tillbaka till vardag och rutiner

Börjar mitt nya jobb om ca 50 min. Ska bli skönt att komma igång igen. Jag har haft en rejäl bloggpaus nu men ska försöka att komma igång ordentligt igen. Det har bara varit så skönt under jul och nyår att släppa bloggen för ett tag....

Just nu är med massor som ska fixas känns det som. Saker att planera till resan, Micke ska flytta hit och vi letar nånstans större att bo ska antagligen flytta några av hans grejer redan i helgen, sen är det visning som vi ska på på måndag och möte på banken tisdag....sen är det kick off med jobbet nästa helg med Amerika tema. Någon som har något förslag på vad man kan va? Ska jag ta Mickes Elvisdräkt kanske...hehe. och om om ca 3 veckor e det dominkanska. Allstså det är massa roliga saker men en hel del att fixa som sagt.... Dessutom har jag börkjat träna (läs:har tränat en gång) och det är riktigt skönt... Hoppas på att få in rutinen att träna innan jobbet på morgonen....kanske....hihi vi får se... Viljan finns hoppas bara orken finns oxå...

Nä nu måste jag sätta fart...

Puss

Kommentarer
Postat av: Sofie

Lycka till på nya jobbet!

Postat av: Lilla jag

Mycket roligt!!!

2009-01-07 @ 16:17:35
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: fanny

Å verkar ha massa kul och spännande framöver! =)

2009-01-07 @ 16:42:51
URL: http://float.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback