Virrpannan e tillbaka

Skyndade mig till stan efter jobbet för att jag skulle fixa en sak åt morfar. Sen fort hem för att fixa mat. Bestämde mig först för att göra lasagne, men när jag kom på att ketchupen va slut (brukar ju liksom ha det i köttfärsen) så beslutade jag mig för att göra tacopaj i stället.... så jag började med tacoköttfärsen och degen....och sen gick jag till kylskåpet och hämtade de färska lasagneplattorna och öppnade förpackningen.... !?!?!?!? Jag skulle ju för fasiken inte göra lasagne?!?!?!?! ....men det hade jag tydligen glömt bort i en stunds (läs konstant) sinnesförvirring. Eftersom jag inte ville förstöra lasagneplattorna och låta dem torka i kylen så bestämde jag mig att dessutom göra lasagne eftersom jag som tur va (läs: jobbigt nog) hade mer köttfärs hemma. Så här är jag nu framför datorn ett antal timmar senare...sliten som satan men med ett gäng matlådor i frysen...

Jobbet gick bra, blev rätt fort varm i kläderna så det va bara till o köra.

Nu ska jag faktiskt lägga mig snart...träningsväskan är packad och väckarklockan står på kvart i 6. Japp ni hörde, jag menar läste rätt... ambitionen är att vara på Sunlight kl 06.00 prick när de öppnar för att starta dagen med x antal simlängder... jag vet....helt otroligt, det är så att jag inte tror mig själv...

puss o go natt

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Oj ska du träna innan jobbet? Heja dig, jag skulle aaaaldrig orka!

Postat av: Jenny (NTF)

Då kanske vi ses. Jag kommer dit vid 7-tiden :)

2009-01-07 @ 22:42:19
Postat av: Helena

Nästa vecka kanske vi syns i bassängen, för jag ska också dit, fast efter kl. 7 :)

2009-01-08 @ 11:18:07
Postat av: Cecilia

Härligt, både lasange och paj! Alltid god mat i frysen.

2009-01-09 @ 14:48:40
URL: http://everyday.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback