En riktigt bra dag trots regn :)

Som jag berättade tidigare idag så började dagen väääääldigt tidigt för att vara en ledig dag... åkte ut till mamma och pappa med frukost :) Gott kaffe och smarriga mackor som vi frukostfestade på. Var där några timmar och satt mest och slappade och pratade lite skit och spelade lite nintendo DS. Hihi man blir aldrig för gammal för sånt :) Hade egentligen tänkt att hälsa på D idag oxå men tiden rann iväg och så fick jag ju för mig att fixa en rabatt så jag åkte hemmåt istället. Får hälsa på henne senare i veckan.

Jag är faktiskt rätt stolt över min trädgårdsprestation idag. Synd bara att det blir så himla kassa bilder med mobilen när jag sms-bloggar. Får visa med bättre bilder en annan gång. Åkte på eftermiddagen och fixade de sista blommorna på Blomsterlandet så nu gäller det bara att hitta några bra stenar som jag kan lägga runt. Efter allt slit och släng idag blev det middag med älskling.

Imorgon blir det fika med Simone :) Sweet!! Vi har inte träffats på jättelänge så det ska bli skoj.

Puss o hej


Kommentarer
Postat av: josefina

Inga bilder ?? =)

Postat av: Anonym

Hejsan, allt bra?

2009-07-07 @ 11:24:42
URL: http://fribor.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback