Jag är sugen på fest...

...och det snaaaaart :) Om man jämför förra sommaren med denna sommar så är de sååååå olika varandra. Förra årets sommar var bland de roligaste somrarna någonsin. Jag va ute och festade, dansade, badade, road trippade (? eller hur man nu ska försvenska det) skrattade och hade verkligen såååå kul. Den här sommaren har oxå varit bland de bästa någonsin, fast på ett annat sätt....har inte varit ute en enda gång, alltså på krogen (vilket jag nu längtar massor efter så man får dansa av sig lite) det har varit mkt god mat och dryck ute i trädgården, det har varit kortare mysiga utflykter som gjorts, har umgåts med vänner....fikat...snackat....skrattat....myst....badat och solat (dock ytterst lite) mest bara njutit och tagit det lugnt. Konstigt att två så olika somrar ändå kan vara lika bra :) Förresten...när vi var och handlade igår så upptackte jag att de som är yngre än mig har blivit vuxna...det handlades blöjor, nyttig mat, frukt....osv....betyder det alltså att jag oxå är vuxen nu?!?!? Eller betyder det att jag borde bli vuxen nu?!?!?

Vi kom hem igår efter en tripp till Skara. Vi som åkte var Beckis,Darre, Astrid, Nova-Li, Micke, Arvid....och så jag då förstås :) Det var långa dagar men riktigt mysigt :) Resan startade ca 06.00 söndag morgon. Trötta och slitna vaknade vi trots allt och kom iväg. På Skara sommarland fanns det verkligen massor att göra så nästa gång blir det nog två dagar om man sjka hinna med allt.



Man kan ju tro att jag inte var med på den här semestern eftersom jag står bakom kameran hela tiden, men jag är faktskt med på en bild.....sitter i karusellen med Beckis och skriker för fullt. Efter en heldag på Skara sommarland drog vi oss tillbaka till vår lilla campingstuga och grillade :)



Efter en natt i stugan var det dags för frukost och ihoppackning innan vi styrde hemmåt...självklart ett obligatoriskt polkagrisstopp i Gränna.



Det var verkligen en supermysig liten resa :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Å vilka fina bilder. Det ser jätte mysigt ut. Pax för att följa med nästa gång :)

Postat av: Anonym

Ser roligt ut! Fina bilder:)

2009-07-28 @ 23:59:38
Postat av: simone

oj massa fina semster bilder=) Kul!. Vi var med i Gränna på vägen hem från våran semester. Så kul att kolla på hur dom gör. Säg bara till så får vi fest ihop snart, det var som sagt tog för länge sen. kram

2009-07-29 @ 17:02:10
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback