Ledig och vaken alldeles för tidigt

Det är faktiskt inte lika jobbigt att gå upp tidigt när man är ledig... Det känns bara som man får ut mer av dan :-) Min bil står kvar hos Mickes föräldrar sen i lördags då vi var där och grilla. Micke skjutsar mig så jag kan hämta bilen nu när han åker o jobbar. Det är alltså därför jag e vaken. Annars hade jag nog sovit gott just nu :-) Jag tror jag ska åka till mamma och pappa och hälsa på idag och då behöver jag ju bilen. Blir nog en sväng till D oxå. Nu e vet dags att åka. Puss

Kommentarer
Postat av: josefina

Ja då får du ha en bra dag hos mamma och pappa =)

Postat av: Hanna

Hey!

Jag är med i en sommartävling där man kan vinna en dator. Det hade varit jättesnällt och gulligt av dig om du hade kunnat klicka dig in och rösta här:

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

(klicka på den rosa snäckan till höger om bilden, det tar bara en sekund)



Jag ligger just nu efter med en del röster, men jag ska kämpa mig upp i toppen – förhoppningsvis med hjälp av dig! ^^ Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka…



Kram//Hanna

2009-07-06 @ 07:47:29
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback