Regnet öser ner...

...men jag har flängt runt ändå. Egentligen var planen bad med Beckis och barnen idag, men det insåg vi snabb var en dålig idé när vi vaknade imorse. Det blev till att göra andra saker idag istället.

Stack iväg på morgonen och handla mat och en del saker till lägenheten som ska fixas....sorry för detta eviga tjat om lägenheten... Efter det åkte jag hem för lite lunch innan det var dags att åka till mitt gamla jobb för lite pappersfix och fika :) Nu på eftermiddagen var jag i Okle och hälsade på D en sväng.

Kom precis hem nu och känner för en filmkväll. Det är ju liksom lite sånt väder...

Puss

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Jodå det här regnet har jag märkt av...

Postat av: Kitty

Ja det är skönt att få saker fixade.



Blev det någon film?

2009-07-09 @ 22:29:42
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har.



Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?

Gör som jag och registrera dig här: http://www.woopa.se/?ref=Linerulla och tjäna pengar istället.

Jag har varit med i 4 dygn och kan redan nu plocka ut över 1000 kronor.

Det bästa är att det inte spelar någon roll om man är 14 eller 40, alla kan tjäna pengar här.

Har du några mer funderingar är det bara att mejla mig på [email protected]

2009-07-10 @ 12:37:25
Postat av: ♥ Tina ♥

Fin blogg :D

2009-07-10 @ 12:52:52
URL: http://thegreengirl.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback