Vilket bra dygn :)

Igår kväll var jag hos Irene som har gjort såååååå fint i sin lägenhet. Vi hade en riktigt mysig tjejkväll, tyvärr var inte alla där, men vi som var åt tacos, skrattade, snackade massor och bara hade det helt underbart bra. 7 timmar bara rann iväg. Har saknat såna här kvällar med mina tjejer....jag måste lära mig att ta bättre vara på tiden så jag hinner med allt och alla jag vill. Jag har så underbara människor omkring mig och ni ska veta att ni betyder allt för mig vänner, framilj och älskling...tack för att ni är ni.

Som ni vet (eftersom jag skrivit det tidigare) så åkte jag och badade med Therese och Blondi som jag inte heller umgåtts med på länge....och även i solen rann tiden fort iväg. 4 timmar blev det och 2 dopp i det något kalla vattnet.

Efter stranden blev det lite fix. Tvättade bilen...handlade....fixa lite mat, och lite så.

Älskar verkligen såna här sommardagar!

Puss

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback