Jobba imorgon...

...så då blir det nog inte så mycket bloggande. Skolfoto ringde idag så imorgon hoppar jag in och hjälper till :) Vet inte hur många dagar det blir men alltid nåt. Sen blir det ju mer i höst då deras stora produktionsperiod är. Ska bli riktigt skoj hoppas jag kommer ihåg allt bara, var ju ett tag sen sist. Synd bara att jag inte hann klart med lägenhetn innan men det jag har ju ändå hunnit en hel del nu.

Eftermiddagen på Huldas var mysig. Förutom jag, Bella och Lovisa så kom även Syster Yster, mamma, pappa och D. Det var länge sen vi sågs och jag har saknat dem. På kvällen lagade Micke mitt andra däck....så nu är det bara växlar och kedjan kvar :) Saknar min cykel. Min systemkamera är hos doktorn...skulle ta ca 3 veckor :( fast det är det värt om de kan laga den....synd bara att det tar tid.

Nu är det filmdags innan det blir sova.

Natti natt. Puss

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Skönt för dig att jobba lite!


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback