Vilken superbra födelsedag jag har haft :)

Dagen började med att Micke kom och väckte mig med frukost och födelsedagspresent.



...sen var det dags att åka till jobbet. På jobbet hade jag hållit tyst om att jag fyllde så jag va helt säker på att detta skulle vara en arbetsdag som vilken som helst annan...men tji fick jag när de kallade till "infomöte" för infomötet bestod utav att gratta mig med jättefina blommor :) Så bra gick det att ha en hemlis....det klurades tydligen ut ändå.



Efter jobbet stressade jag hem för att fixa smörgåstårtan.



Måste nog säga att den blev vääääldigt god....om man nu får säga det själv... Vid 18-tiden kom familjen och fira.



Det var jättemysigt! Jag har verkligen fått jättefina presenter idag. Jag och älskling ska på middag och bio på söndag. Ska även få gå på en massagebehandling...dock inte på söndag. Jag har fått parfym, en ring, en gps, ett halsband som Lovisa gjort själv en massa kort, kramar och en massa grattishälsningar på sms och facebook. Är helt rörd över alla som tänkt på mig idag.



Tack alla underbaraste underbara!

Puss

Kommentarer
Postat av: simone

vilken underbar dag tjejen=)

Postat av: Jennifer

du är ju värd det bästa! :)

2009-06-26 @ 06:29:57
Postat av: Agnieszka

Grattis i Efterskott! Tårtan såg ju supersmarrig ut! Kanske kan lägga ut reeptet?

kramar

2009-06-26 @ 19:05:41
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback