Helgen gick fort...

...som vanligt. I fredags var det mys med tjejerna ute i Svalsta :-) Beckis hade bakat sin goda ananaspaj. I lördags var det städning på gården som gällde på förmiddagen. Efter det hann jag med en snabbfika på stan med Elin och Sandra innan jag åkte till Okle. Träffade D, mamma och pappa och gick en sväng på Oxelömarknad. Mest samma skit som det va för typ 10 år sedan när jag sist var där, men det va mysigt o träffa la familia. Sprang även på stolta farmor Lotta och stolta farfar Bosse med söta barnbarnet och barn. Lördagskvällen började lugnt till en början men slutade med stor fest med grannarna :-) Puss o go natt

Kommentarer
Postat av: fanny

sv: Ja jag fick något riktigt ryck igår! =) Det är bara bra. Hoppas du mår bra med! =) Kram

Postat av: Lotta

Visst är hon världens bästa så härligt . Ha en skön vecka själv däcka jag totalt imorse helt jävla slut, ont magen ,har sovit hela dagen Hoppas det känns bättre imorgon Kramar

2009-05-11 @ 18:54:45

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback