Norge på lördag

Längtar så sjukt mycket efter lördag. Ska verkligen bli så kul att komma iväg med mina tjejer (inte alla tyvärr) vi ska ha så himla kul :-) Det behöver jag verkligen efter alla jobbiga veckor som varit. Igår var det begravning...det va en tung dag, men samtidigt en fin dag med nära och kära. Synd bara att min låtsas mormor inte kunde vara där med oss...hon hade nog varit glad då att se oss alla tillsammans. Som sagt längtar till lördag. Bara få släppa allt tråkigt och bara ha kul! Puss

Kommentarer
Postat av: simone

Låter som att du verkligen behöver jobba bort=) Njut av resan och ha det så bra=). kram

Postat av: Thiff

Hoppas ni får det riktigt kul!! =)

2009-11-08 @ 10:39:08
URL: http://thiffy.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback