Mysstund med morfar

Har haft en hel tunga veckor bakom mig med mycket jobb, min låtsas mormor har gått bort, planering av begravning, jobbiga möten, bil på verkstad, tråkiga konflikter och huvudvärk. Det som gör att jag ändå håller ihop och orkar köra på är mina nära och kära som jag vet alltid finns för mig även om jag på sista tiden inte orkat vara särskilt social. Idag åkte jag till morfar med lite hembakat och lite mat. Pratade bort en timme och hade mysigt. Synd att man inte hinner göra det oftare bara. I morgon är det dags för jobb igen...för första gången på väldigt länge har jag ingen lust med det, men det kan bero på den sprängande huvudvärken jag har :-( Oj vilket deppigt inlägg det blev. Är inte så illa som det kanske låter. Har faktiskt haft en underbart skön helg. Låg en timme i badkaret med tända ljus och musik och bara njöt. Nu ligger jag på soffan och jäser efter en god middag med min älskling. Hoppas ni har haft en riktigt bra helg. Puss

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Du vet ju vart vi finns när du orkar :)

Postat av: Kitty

Kram

2009-10-26 @ 09:40:09
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Vet du vad, en vän finns ju i vått och torrt. I bland orkar man inte och jag önskar jag hade kunant gett dig tusen kramar just nu. :) Saknar dig men du vet ju vart jag finns när du orkar och har lust :) Stor kram

2009-10-28 @ 22:00:49

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback