Äntligen vår

Soliga dagar som ger mig energi, vänner som gör mig glad, jobb som är roligt, min älskling som är den bästa och min finaste familj och släkt....dagarna fylls med mycket bra just nu. Känner mig nästan äckligt bortskämd som har det så bra.

Igår var det solning och kaffemys med Cecci. Idag tvättade jag och Irene våra bilar, sen träffade vi Elin på stan....vi fikade och shoppade lite. Sen hämtade jag ett paket på posten med roliga kläder efter det blev det träning. Sen har jag bara njuuuuutit av att slappa i soffan framför tv´n. Nu fattas det bara att min älskling ska komme hem från jobbet för att dagen ska bli helt perfekt. Vi jobbar om varandra nu så han sover när jag åker till jobbet.....sen håller jag mig vaken tills han kommer hem så jag får säga go natt innan jag lägger mig....och sen går jag och sover. Ja vi sliter ju inte ut varandra i a f ;)

Åhhhh nu kom han hem :)

Puss

Kommentarer
Postat av: simone

sommaren är nära nu hoppas jag, men de skulle komma snö i helgen, mend e tror vi inte på=)!!!!

Allt bra annars? kram


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback