Galen morgon!!!!

Vaknade kl 6...brukar ställa kl då fast jeg egentligen inte går upp förrän en halvtimme senare. Idag var jag däremot riktigt pigg kl 6 vilket inte hör till vanligheterna, men jag bestämde mig för att blunda lite till. Slocknade igen och sov som en stock. Vaknar med ett ryck och känner att jag sovit länge...oj oj oj tittade på klockan...20 över!!!!! Nu var det bråttom. 40 minuter tills jag skulle börja och idag skulle vi ju iväg till Norrköping på möte också så skulle inte bli bra om jag kom sent. Det var bara att sätta på autopiloten. På med kläderna, sminkade mig lite snabbt...och fixade håret....borstade tänderna....Sprang ner i köket och nu var kl 20 i!!!!! Det var bara att konstatera att frukosten fick skippas. In i bilen och åka.

Väl i bilen förvånades jag lite över att det var så några bilar på vägen...jaja så kan det va ibland. Tittar på kl 10 i började känna mig någorlunda lugn eftersom jag verkade hinna i tid. Kom fram till jobbet.....där blev jag förvånad över att det var så lite bilar på parkeringen....men återigen tänkte jag att så kan det va ibland.

Tog upp nyckeln och skulle gå in på jobbet...men funkade inte. Blev lite smått irriterad men gick till andra dörren för att testa....funkade inte där heller?!?!? Hmmmm?!?!?! Sakta men säkert började misstänka att allt inte stod rätt till. Tittade på klockan igen och nu var den 5 i......7!!!!!!!! En timme innan jag börjar!!!!! Skiiiiiiiit det var ju bara att åka hem igen och äta lite frukost.....och för tredje gången tänkte jag att.....jaja så kan det va ibland...

Skulle ju så gärna vilja säga att det va så jäkla konstigt att detta hände....men på nåt sätt känns det somom det är så typiskt......mig ;)

Puss











Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback