Igår var det fest...

...och idag har det varit ganska segt. Vi var ett gäng som var på OT´s för att fira Lasse som fyllt år. Riktigt kul var det :) Senare så ville alla gå till Rockbaren....alla utom jag, så jag letade upp Micke och hans kusin på Tellus. Jag var inte där så länge och tur var väl det hihi då skulle man nog varit ännu tröttare än vad man är.... Kul var det i alla fall att träffa alla igår och kul var det att gå ut. Har inte varit på krogen på sjuuuuukt länge så det var verkligen dags :)

Idag var vi även bjudna på påskfest hos Simone och Thomas, men vi hoppade tyvärr över fest ikväll. Jag känner att jag inte orkar 2 dagar i rad.....men det är synd brukar alltid ha roligt på deras fester.

Nu ska jag och älskling hyra film....blir inte så mycket mer än så idag ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: fanny

tråkigt att du inte kom tjejen. =(


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback