Påskmys

Idag ska vi åka till mamma och pappa. Det blir vi, D, Syss, Fredrik, Bella och Lovisa. Myyyyys! Gott att få äta mammas mat, det blir porterstek.....mmmmmm....

Det är några timmar kvar tills vi ska åka. Jag ska ta mig ut en sväng i solen hade jag tänkt, måste ju passa på att njuta de sista dagarna. De ringde fårn jobbet häromdagen så jag börjar nu på tisdag istället för nästa måndag. Det ska bli kul att köra igång, nu får jag dessutom några dagar på "min" avdelning innan jag börjar på planeringen. Jag är så himla glad att jag hamnade på Skolfoto 2008. Även fast det många gånger kan vara mycket slit och övertid så är det alltid kul och man tröttnar aldrig, det händer alltid nåt nytt. Så jag ser fram emot att lära mig planeringsavdelningen på jobbet, det kommer bli en utmaning som kan bli rätt tuff men jag tror ändå det kommer gå bra :) Sen ser jag självklart fram emot Italien-resan med jobbet i slutet av april. Ska bli mycket skoj!!!!!!!

Nä nu måste jag sätta fart så jag hinner ut en sväng.

Puss

Kommentarer
Postat av: simone

Vi hade de super trevligt verkligen, synd att du inte kunde vara med=) Men nästa gång då jävla....haha då ska du bara vara med=) Har du haft en bra kväll igår då? kram


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback