Jag är buzzador...

...sen några år tillbaka. Det är ett sätt för företag att ta reda på vad marknaden tycker om olika produkter. Man får hem en kampanj (gratis)....kan gälla det mesta. Så ska man visa/bjuda folk man känner produkten och ta reda på vad de tycker för att sedan rapportera tillbaka till buzzador. Om några veckor får jag tex hem en tandkräm (Sensodyne) som de vill samla in lite respons på. Har tidigare varit med och "buzzat" halstabletter, lambi näsdukar....energybars...etc. Man kan nästan säga att det är ett alternativ till marknadsundersökningar. Själv tycker jag det är roligt att få prova på olika produkter :)

Just nu söker de nya buzzadorer, särskilt till :
(text från buzzador.com)

- En kampanj som riktar sig mot föräldrar med barn födda mellan 1 juli 2010 och 1 september 2010. Det rör sig alltså om riktigt små bebisar, och även gravida som beräknas föda inom de närmaste dagarna! Inbjudan till denna kampanj kommer gå ut till målgruppen under september.


- En kampanj som riktar sig till föräldrar med barn födda mellan 1 jan 2009 och 17 mars 2010, det vill säga barn som är ca 6-18 månader gamla. Inbjudan till denna kampanj kommer gå ut till målgruppen inom bara några dagar, så ju snabbare dina bloggläsare registrerar sig som Buzzadorer desto större är chansen att de blir inbjudna till denna kampanj.


 

Är du intresserad av at bli en buzzador så anmäl dig här så får jag lite extrapoäng och även ett presentkort på 100kr om jag rekryterar 5 stycken. Bli en buzzador vetja!!! :)



Kommentarer
Postat av: fanny

Jag har med funderat flera gånger på de där men är de så kul som du skriver så ska man kanske testa! =)


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback