Regn, söndag och tillbaks till rutiner...

...och konstigt nog ganska skönt. Brukar inte alls gilla höst och regn men på något konstigt sätt är det faktiskt precis vad jag behöver just nu. Känns som saker och ting blivit lugnare så man får tid att ladda batterierna igen. Det borde man ju ha gjort under sina semesterveckor...men, men ;)

Helgen har gått fort. Fredagen spenderade jag och Micke i soffan med filmer och lite vin. Igår träffade jag Elin. Mys! Va länge sen vi sågs kändes det som. Vi strosade lite på stan det är ju festdagar i stan så massa knallar överallt som sålde lite allt möjligt......men samtidigt rätt mycket samma. Vi passade också på att äta den årliga langosen. Det är ju sååååå gott och det finns ju i stort sett bara här en gång om året. På kvällen var jag och Micke bjudna till grannarna. Fick massor med god mat och dryck, men jag hade kämpat med spänninghuvudvärk hela dagen så det blev inte så mycket dryck för mig. Trevligt och gott var det i alla fall.

Idag blir det nog en sån där fixar dag....matlådor....städning...hälsa på lite släkt...handla....osv, eller jag får se hur dagen blir. Har inga direkta planer så det får bli det jag har lust med:)

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback