Lördag...

...och såååå skönt med helg :) Tittar på någon julfilm på tv och försöker komma igång, men känner samtidigt ingen stress över att jag måste göra något idag. Igår blev det som sagt lite julgodis gjort, bakade även matbröd så nu är det faktiskt inte så många måsten innan jul kvar :) Ska hitta julklapp till fina morfar, göra knäck och så fick jag ett nytt recept på matbröd från mamma idag som jag tänkte testa sen är allt klart. Sen kan jag bara njuuuuuta av den mysiga julen <3 Har nog aldrig varit ute i så här god tid med allt förut, men det känns verkligen riktigt skönt.

Passade även på att ta en ordentlg sovmorgon idag, gick inte upp förrän efter 11 och sedan dess har jag legat i soffan. Jag är en riktig slappis, men det gör inget. Nä nu ska jag fortsätta slöa...ses :)

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Slappa mera!


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback