Brukar vara pepp...

...på att träna och "jaga steg" men idag är det tungt, vill mest bara ta det lugnt. Vaknade tidigt och gick upp eftersom Micke satt på kaffe så det luktade i hela huset....blev så kaffesugen så så jag gick upp. Hade tänkt att köra min träning nu på morgonen så man slipper sen, men än så länge har jag bara kommit igenom halva träningen. Är inte så sugen på att gå ut i blåsten så det blir bara cykelträning idag. Känner att jag delar med mig av extrem intressant information ;)

Som sagt trodde jag i alla fall skulle vara klar med dagens träning idag så jag kunde koncentrera mig på att redigera bilderna från bröllopet, finns en del att fixa :)

Ikväll ska vi till Mickes föräldrar och fira hans mamma som har fyllt år :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja du ibland känns det så har själv skrivit och plockat bort i 2dgr nu man blir lite för kritisk men jag tycker det är kul att läsa cykla på kram

2010-02-20 @ 10:52:52
Postat av: fanny

jo är väl så.. tack för din aord och att du bryr dig, tack söt! =) Ja man blir ju de med tappa, hehe men de är väl bra iofs. hehe

Postat av: Kitty

Väntar på bilderna:)

2010-02-20 @ 11:18:56
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback