Härliga helg!

Vet egentligen inte varför det känns som det varit en heeeeeelt underbar helg. Har egentligen inte gjort så mycket fast ändå umgåtts. Har varit en avslappnad skön helg utan en massa måsten....det måste nog var det som gjort helgen så bra :)

Igår firade vi Mickes mamma. Vi fick goooooood mat och gott vin. Micke och hans pappa tittade på hockey och jag och hans mamma passade på att kolla roliga klipp på youtube ( tex
den här och den här) och efter det tittade vi på filmen "Marley och jag"



Riktigt bra film...lite sorgligt på slutet bara och jag som är så blödig grina en del....

Idag har jag bakat muffins för Mia, Jimmy och Jacquline kommer och fikar kl 14. Man måste ju ha lite gott att bjuda på då :) De vill nog se sina bröllopsbilder oxå så jag ska försöka hinna klart innan de kommer....tror inte jag hinner klart men kan ju alltid försöka :)


(hihi nu smögbjöd jag på en bild innan de har sett dem....tror inte det gör nåt) De var så fina och jag tänker tillbaka på deras bröllop nästan varje dag. De var verkligen hur fina som helst och alla hade så himla kul...hoppas det var den bästa dagen i deras liv. Den dagen är nog i alla fall bland mina top 5 :)

Nähäpp nu tror jag att jag ska ta och väcka Micke med lite frukost på sängen, lite kaffe och en muffins kan ju inte va helt fel så här på "morgonkvisten" ( läs förmiddags snart eftermiddagskvisten)

Puss

Kommentarer
Postat av: fanny

åå de där tror jag är en film för mig med, jag är en snyfftare med hehe iaf när det gäller film ;) Jätte vacker bild, vad duktig fotograf du är! =)


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback