Hmm...

...vad är det som är på G....magsjuka? Hoppas inte jag tänker bort det och tar en promenad till stan för en fika. Sen känns det säkert bra igen :)

Jag tänker: Frisk! Frisk! Frisk! Frisk! Frisk! Frisk! Frisk! Frisk! Frisk! Frisk! Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!
Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!
Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk! Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!Frisk!

Känner mig redan mkt bättre :)

Puss

Kommentarer
Postat av: fanny

Vad fin bloggen är. Tack för söta kommentarer. Tror nog att de är entagligen nått i kroppen ör en så kallad baksmälla på att de har varit mycket och har väl hålt mycket inom mig.

Postat av: simone

Fin blogg=) krya på dig gumman

2010-02-18 @ 22:18:47
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Josefine

Snygg bloggen vart, hoppas du kryar på dig nu och håller dig borta från magsjuka... massa kram

2010-02-19 @ 08:57:06
URL: http://josefineerikssons.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback